Alparslanmom__ Derya__4 güzel sizin içinize sinmesi begenmeniz önemli gerisi önemli değil herkes her ismi beğenecek diye bişey yok sağlıkla kucağıniza alirsnz inşallah 😊🐣🙏
Esrackc Derya__4 etrafta şuan çoook var 🥲 Siz beğendiyseniz tabiki başka kimsenin düşüncesi önemli değil ama ben çok duyduğum isimleri sevmiyorum misal Karan da öyle 😂😂
ygmrerdm Derya__4 etraf atlas bebeklerle doldu bide güzel bi anlamı yok bencr baska isim dusunun derim
Brgulll Derya__4 bence çok güzel oğlum olduğunu duyunca hemen bu isim aklıma gelmişti ama eşim hiç istemedi Kutay a karar verdik en son sağlıkla gelsinler inşallah
Nagis2108 Çok güzel bence, bizde eşimle Berk koymaya karar verdik ama söyleyince tuhaf tepkiler verenler oluyor sinir oluyorum bende ama önemli olan sizin ve eşinizin beğenmesi etrafın çok önemi yok 😊
Derya__4 Nagis2108 Kesinlikle öyle etrafa söz sahibi çok insan var ama siz beğendiyseniz bırakın bence güzel isim Berk
izobellaaa-_- Derya__4 benim oğlumun adına atlas o zaman popi değildi şimdi koyduğuma pişman oldum resmen her yerde atlas 😃
Denizz_ Benim ponçiğimin ismi Atlas şimdi 3 buçuk yaşında ozaman popüler değildi tabiki ama çok güzel isim kendisi de seviyor 💓