Cihangir09 yani şöyle söyliyim daha doğru olur bu 3. Gebeliğimya.. ilkinde yaşadım gebelik zehirlenmesi ve bu sebepten ikinci gebeliğimde başından sona kadar sık takipteydim tansiyon kontrolü vs yapıyordum ilkindeki hikayemden dolayı coraspin verilmişti kullandım doğumdan sonrada pıhtı atmak için iğne verildi onuda kullandım varis sıkıntım va yoktu onda mesela sorunsuz sıkıntısız geçmişt o yüzden bu 3. gebeliğimde ise 20 ye kadar beklediler 20 haftadan sonra başlattılar coraspini yine başında kayıtlarda zaten gebelik zehirlenme riskim olduğu varsayıldığı için verildi aslında ama bende artı olarak bu gebelikte damar genişlemesi varis oluştu ona özel birşey yapamayız şuan için kan sulandırıcı kullanmaya devam edeceksin dediler yani sadece varislerim için verilmedi aslında varisim olmasaydıda verlecekti ben yine başlayacaktım kan sulandırıcıya çünkü hangi doktora gidersem gideyim hikayemi görüyorlar diğer iki gebeliğimde bu varis sıkıntım yoktu mesela arsada çok az belli belirsizdi bu sefer bende bu eklendi yani tam olarak böyle aslında, kan sulandırıcı varis tedavisine etki etmiyo pek başlıbaşına