Gamzearin Selam ağrı çıktı nst de ama ben bişey hissetmiyorum doktor dinlen ne çok yürü ne çok otur dedi ağrı artarsa su gelirse gel dedi bu ne şimdi ben bişi hiseetmiyorım ultrason da bebek iyi suyu iyi kanala inmemiş anlamadım ki😔
031965 Sancı hissetmeyebilirsin benim doktorum demişti kimisi geliyo bebeğın kafası görünüyo nerdeyse ama sancı hissetmiyor doğuracağından haberi olmuyor diye