Nolur cevap verin😭 Arkadaşlar 3 gün önce normal doğum yaptım perine bölgesinde dikişlerim var makat bölgesine doğru çok kötü ağrıyor. Ağrı kesici kullanıyorum buz koyuyorum batikonla pansuman yapıyorum yok geçmiyor. Oturamıyorum yürüyemiyorum sağa dola dönemiyorum. Ağlayarak kontrole gittim doktor her şey yolunda sadece biraz morarmış buz koy geçecek dedi. Oturup bebeğimin altını bile değiştiremedim daha hiç. Nolur taktik verin nasıl geçer yalvarırım. Ya da kaç güne geçer bunu yaşayan var mı bir şey söyleyin Allah için