Sna19 Hamileyim bugün ilk defa kanama yaşadım ikiz gebelik doktora gittim ama muayene sonrası bir sorun olmadığını söyledi. Progestan diye bir ilaca başlattı. Başına böyle bir durum gelen oldu mu ? Endişelenmeli miyim ? 14+3 haftalık
Mrvylmz61 Merhaba o haftalarda benim de başıma gelmişti çok korkmuştum. Doktorum ikiz gebelikte böyle şeyler daha sık yaşanıyor demişti. Kanamanız tamamen bitene kadar progrstana devam edin tekrarlamaz inşallah. Sakin olun stres yapmayın🌸