Kızlar size çok güzel bir öneriyle geldim tecrübelerime dayanarak söylüyorum öncelikle her bebeğin teni birbiriyle aynı değil kiminin daha hassas kiminin daha dayanıklı ben kendi bebeğimi örnek vererek söyleyeyim çok hassas değildik ama pişik olduğumuz zamanlarda çok kötü oluyorduk ve ne denediysem hiçbir şekilde iyi gelmiyordu o uzun süre böyle çocuğa acı çektiriyordu hele bir de idrarımı yaptığı zaman yakıyordu o yüzden ben bir şey keşfettim bunu internetten alamıyorsunuz eczaneden almanız gerekiyor direkt hamazinc bize de eczanede çalışan abi önermişti çocuğuna kullanıyormuş gerçekten Allah ondan razı olsun Süper ötesi bir şey mutlaka denenmeli belki de benim gibi birçok anneyi rahatlatacak bu arada yetişkin de kullanabilir ben ara ara kendime de kullandım çünkü yazın malum kilo alıyorsunuz kiloyu vermek biraz zaman alıyor pişik oluyorsunuz o yüzden kullanıyordum ertesi gün geçiyordu çocuğumda da öyle kullanıyordum ertesi gün geçiyordu