uzun olabilir kizlar k.bakmayin arife günü kanamam var diye hastanede yatmak zorunda kaldım doktor o zaman ailede ikiz var mı diye sormuştu bende evet dedim ama ikiz demedi. Sonra kontrol için bir doktora gittim doktor kanamam olmadığını bebeğin kalbi atıyor dedi yolladı sonra karın ağrım var diye başka doktora gittim bana iki kese var birinde kalp atışı var dedi birinde kanama var dedi ama kalp atışı görmedi ikiz varmı aile diye sordu ama ikiz demedi bende anlamadım soruyorum telefonla konuşuyor bir türlü cevap bulamıyorum. Kafam çok karisik herşey yasaklandı ışık, katı beslenme, gürültü yani ses, fazla hareket etmek yok yatıp dinleneceksin diyorlar başka bir şey demiyorlar.