36+3 deyiz ben üşüttüm karnım ağrıyor sanıyordum meğer sancı çekiyormuşum 😂 Bugün muayenede 1 parmak açıklığım çıktı doktor tut kendini doğurma dedi 😂 Açılma başladıktan ortalama ne kadar sonra doğum gerçekleşiyor tahminen? Tecrübeli anneler siz neler yaşadınız bu süreçte?