Defne112 İkili tarama testim çıktı yalnız temiz çıkıp çıkmadığını nasıl anlarım henüz doktora gitmedim randevumada var
Siisaa Defne112 canım doktora gitmeden anlayamazsın grafik oluyor çünkü rapor çıkıyor orda hersey belli oluyor , bende yaptırdım e nabızdaki kan sonuçlarından birsey anlaşılmıyor
Defne112 Siisaa aynen e nabizdan baktım bende hicbirsey anlamadım doktor randevusu bulamadığım için daha çok var buldugum tarih meraklandim bende
Siisaa Defne112 anlıyorum ama malesef öyle grafik veya rapor doktor ekranından başka yerde gözükmüyor zaten orda söylüyorlar risk oranını düşük veya yüksek yaşına göre falan inşallah düşük riskli gelir sağlıklı Bebişin 😇