ikiminikannesi_ evet benimkilerde aynı hamilelikte tansiyon biraz yuksek olabiliyor ama 14 olduğunda kesinlikle acile gitmek gerekli stres heyecan kaynaklı olabilir arada zaten çıkıp indiğini anlayabilirsin yuksek çok olursa veya çok düşük olursa doktor sebebini araştırır sağlıcakla alın bebişinizi kucağınıza ☺️