klbkvadisi karın çevresi benimde 4 hafta geriden geliyor ama kan akışı iyi onemlinolan azda olsa kilo alması demişti doktor 2 haftada 200 gram anca almıştı haftalık konturole gel nts çekelim dopler bakalım dedi yarın konturol var 33+3 deyken 1700 du kilo şimdi 34+1 im yarın tekrar bakacak 34+2 olacam yarında ben içinde bir sürü bitamin balık yağı olan ilca kullaniyorm onun dışında her gün kuru yemis meyve yumurta falan çok yiyorum yemeklerinde saatli düzenli yiyorum ama bebek kilo almıyor yavaş ilerliyor önceki çocuklarımda da vardı bu gerilik ama sadece 2 haftaydi bu seferki 4 hafta