gocebeanne Mhrs’den randevu alacağım ama gitmek istediğim doktorda Kadın Doğum Hastanesi ( T5 kule ) G kat C Kanat İnfertilite Plk. 1 yazıyor. Yani bu doktor gebelik bakmıyor mu? Gebe polikliniği mi yazması gerekiyor
elmaelmaelma gocebeanne evet, infertilite hamile kalma konusunda sorun yaşayanların ve aşılama/tüp bebek gibi tedaviler görenlerin gittiği poliklinik. Ya gebe polikliniği yazması lazım ya da hiçbir şey yazmaması lazım randevu alırken.