Bahar-sarioglu
Bende 31 haftalık hamileyim. İnsülin direncim vardı. 6. Haftadan beri endokrin kontrolunde insülin kullaniyorum. Gittikçe şekerim yükselmeye başladı ve insülin dozunu arttırdık. Onceden arada kaçamak yapabiliyordum artık hicbir şey yiyemiyorum😔 Protein ve sebze yediğim taktirde sıkinti yok. 1 ay once yiyebildiğim hicbir şeyi artik yiyemiyorum. Levemir sabah akşam 18ünite, novarapid yemeklerden önce:8-8-14 ünite kullaniyorum
Bazen ek doz yapmak zorunda kaliyorum😔 Şeker gerçekten çok sıkıntı. Sağlıkla alalım bebeklerimizi kucağımıza inşallah🙏