betyy16 Kızlar 11 haftalık hamileyim. Bugün belimde çok şiddetli bir ağrı var. Kasık ağrım da oluyor bir şeyler batıp çıkıyor gibi. Kadın doğum acile gitmeli miyim sizce? Yoksa normal mi? 6 haftalikken de düşük riski geçirmiştim tedirgin oldum ister istemez
Dlntkesn betyy16 canım kanama olmadoğı sürece korkma her ağrı normal dedi benim doktorum ama her gebelik farklı tabiki git için rahat olsun gene de. İnşallah kötü birşey yoktur
HavvaKosar betyy16 Al bendende o kadar ya 12+4 olduk biz pazartesi kontrolüm var belim çok agriyo özellikle bi yerde sabit uzandigim yada oturduğum zaman kalkamiyorum kitleniyorum resmen bugün kasık agrimda baya vardı
betyy16 Dlntkesn inşallah yoktur az önce lavaboya girdim çok hafif pembe bir leke oldu her ihtimale karşı gitsem daha iyi olacak herhalde