mA06 Merhabalar resim koymak istemiyorum ama kanlı karışık birşey geldi ardında azıcık azıcık su normal mi acaba daha dün kontrole gittim hiçbir sorun yoktu endişelenmeli miyim başına gelen oldu mu normal mi?
Dlntkesn mA06 canım kanamanın her türlüsü risk olabilir acile git için rahat olsun en azından inşallah birşey yoktur ama kafanda kurma en azından git neyse öğren belki progestan falan başlarlar. Geçmiş olsun
Esraafer mA06 benimde öyle oldu sonra kanamam oldu şuna progestan başladım eğer kırmızı pembe kan varsa azsa bile git doktora