Kızlar Selam. 31 haftalık hamileyim son zamanlarda alt karnım aşırı acıyor ağrıyor ve geçmek bilmeyen bir ağrı. Karnım genişliyo desem daha öncede büyürken hissediyodum ama sonra bir iki güne geçiyodu şiddetlide değildi. Şimdi hiç geçmiyo resmen hep yattıkça iyiyim ayağa kalkarken yatakta dönerken bile karnım çok acıyo. Acaba erken doğum riski vs olabilirmi böyle birşey yaşayan varmı. Birde şehir dışındayım bir hafta sonra dönücem evime bekleyeyim hastane için dedim ama sanırım bekleyemeyip yarın hastaneye bi gideceğim.