Zlyha Kızlar 37+1 haftalığız doktorum 3gnde bir kontrole çağırdı nedenini sormadım niye sormadım onuda bilmiyorum bilen varmı ??
SevgiTkn Zlyha canım doğumun yaklaştığı için doktor bebeğin durumumu kontrol eder. Artık 30 haftalık olunca tüm doktor böyle yapar ki bende öyleyim şuan. Bebeğin son durumlarını kontrol etmek için
ayaniz Zlyha ya ne güzel keske benide öyle cagırsa😂 ben 35 hafta oldum 2 hafta sonra gel dedii.1 hafta sonra der diye düşünmüştüm.. Allahımm ben rahat bi insandım doktorum bendende rahat😂
Umutdeniz Zlyha 3 gün mü ben 2 haftada bir gidiyorm hala kafama göre 🤣🤣 ama kendisi haftada 1 gel dedi ben gitmiyorm gerek yk
Zlyha SevgiTkn ilk gebeliğim düşük riskim falan vardı sorunlu geçti ya biraz bu süreç şimdi biraz tedirginim şu saatten sonra bişe olursa ne yaparım falan korkusu var
SevgiTkn Zlyha Allahın izinli ile birşey olmaz canım. Sık sık çağırır doğumun yaklaştığı için korkma. Bebeğin için gidiceksin yapıcak birşey yok 😊
SevgiTkn Merveee277 özel hastane ise mecbur ödeme yapıyorsun canım ona yapacak birşey yok. Devlet se ödeme yapmıyorsun. Bende özelden devlete geçtim ödemiyorum
glsmdncr 37. Haftadan sonra dogum yapman normal olduğu icin seni nst ye baglayip bebegin kalp atisini ve senin sancilarini kontrol.etmek icin cagiriyodur cnm..
Gulhan2692 Bende şuan 31+3üm 30.haftaya kadar 3 haftada bir gidiyordum 31.haftada kontrolüm vardı artık 2haftada bir gel dedi
Zlyha SevgiTkn aynen bende devlete geçtim ne biliyim dün doktorun odasında bi tane kadın 9 aylık bebek karnında ölmüş suni sancı verip normal doğuma alacaklardı rapor yazıyodular ben çok etkilendim korkuyorumda 😭
Zlyha SevgiTkn aynen bende devlete geçtim ne biliyim dün doktorun odasında bi tane kadın 9 aylık bebek karnında ölmüş suni sancı verip normal doğuma alacaklardı rapor yazıyodular ben çok etkilendim korkuyorumda 😭