İyi akşamlar canım anneler. Hepimiz karar verirken oldukça zorlanıyoruz biliyorum ama ilk bebekten ziyade ikincisi daha zor gibi hissettim ilk bebeğim erkek ve ismini atlas batın koydum ikinci bebeğimin erkek olduğunu da iki ay kadar önce öğrendim ama ismi konusunda asla karar kılamıyoruz en son olarak İki isime kadar geldik. Ama bu defa da bu iki isim arasından karar veremiyoruz Abi senin ismini ile uyumlu olması açısından bir tanesini anlam olarak çok güzel olduğu için de diğerini istiyoruz bana yardımcı olursanız sevinirim isimleri aşağıya bırakıyorum
İlk öglumun ismi : Atlas Batın
- Oğlum için düşündüğümüz 1. isim BARLAS TALHA
2. İsim SIRAÇ TALHA
EŞİM sıraç Talha İsmini çok beğeniyor ben de de aynı şekilde çünkü anlamı çok güzel.
Barlas talhaıyı da atlas barlas şeklinde uyumlu bulduğumuz için düşünüyoruz sizin de fikirlerinizi almak istedim çok uzattım hakkınızı helal edin 🌸🙏🏻🥰