Kızlar bu konuyu kime danışacağımı bilmedim etrafımda aydınlatacak kimse yok 5.5 yaşında kızım var bende 2 aylık hamileyim kızım biliyor oyun oynuyordu onu izlediğim de bebeğini almış emziriyor gibi yapıyordu sonra benim izlediğimi farketti anne kardeşim doğunca sen böyle süt vereceksin bende o yüzden buramdan (göğsümden ) doyuruyorum dedi normal mi sizce aslında çocuk emzirirken görmedi kimseyi nasıl tepki vereceğimi bunu nasıl anlatacağımı bilemedim ? Bi fikri olan var mı ?