hatseum12 daha önce bir düşük ve bir boş gebeliğim var. korkuyorum daha öncede yolk sac görmedik.doktora sorduğumda normal dedi kese 8.63 mm internetten okuduğumda 1 cm olunca yolk sac görünüyor yazıyor ama bilmiyorum endişeliyim.
KurabiyeninAnnesi123 hatseum12 yolk sac varsa bebek oluşur canm erken gitmişsin ztn doktora normal o hafta da 6 haftalgm 7.haftami bekliyorm bebegi göre bilmek icin
KurabiyeninAnnesi123 hatseum12 normal canm erken 6.haftanda keseni 7 de bebegni görürsün acele etme 7.haftani bekle kafan rahat olur bende 7.haftami bekliyorm