Bussr Bugün tahlil verdim alfa protein Apple 36 çıkmış.doktoruma ulaşamadım.googleda kötü şeyler yazıyor.bilgisi olan varmi lütfen yardım edin
Esrashshshssh Bussr 18 haftalikken benim de afp 21 çıktı 2 gün ağladım internette yazanlar yüzünden meğersem normalmjs 150ye kadar çünkü bu değer hamile iken artması lazimmis lütfen korkmayın takilmayin
Deryaaa2809 Deryaaa2809 Yani apf değerine dörtlüde bakılıyormuş sanırım ama ikisi aynı şey de olmayabilir tam bilmiyorum.
Bussr Esrashshshssh evet doktorumda yazdı gebelikte yüksek çıkması çok normalmiş, Google adami öldürür valla
Deryaaa2809 Esrashshshssh Bende çok ağladım . Sürekli internete bakmamak gerek cidden insanın psikolojisini bozuyor.
Esrashshshssh Deryaaa2809 gerçekten internet insanın psikolojisini bozuyor her kontrolde birseyler araştırma yapıyorum bir dahaki kontrole kadar düşün dur