Melike3435 Kızlar selamlar, Haftayı bitiriyorum. Sürekli bir uyku hali içindeyim. Aslında gece uyuduğum uyku süresi de iyi 8 saat civarı genelde. Ama akşam 19:00 da bile uykum geliyor artık. Akşamları çok erken uyuklamaya başlıyorum. Sizde de durum böyle mi, normal mi ? İlaçların etkisi de olabilir tabi ama akşamları biraz oturmak istiyorum hemen yatış modunda buluyorum kendimi.
sehrengiz_8 Melike3435 bakmakla yükümlü olduğunuz bir çocuğunuz yoksa uyuyun gitsin vücut enerji toplasın doğumdan sonra çok lazım oluyor