Kızlar merhabalar, bu ayın 16sında kanlı nişanım geldi afedersiniz sümüksü tarzda bir şeydi gece hastaneye gittim 3 gün yatırdılar ultrason nst kan şekeri takibi ve ciğer geliştirici iğneler yapıldı 1-2 cm açılmam olduğunu ama yattığım süre içinde ilerlemedigi söylendi ve taburcu oldum iki gündür hafif karnımın iki yanlarında uzun sürmeyen sürekli olmayan ağrılarım oluyor şuanda 30+3 haftalığız ilk gebeliğim başına gelen varmı doğum ne zaman olabilir yada doğum geciktirmek için verdikleri ilaç ne kadar süre erteliyor cuma günü kontrolüm var🙏🏻 Sizler doğum nişanından sonra ne kadar sürede doğum yaptınız