Kalbent Kizlar 31 haftalık oldum mide yanmalarim çok arttı hiç bişey fayda etmiyor gaviscon da kullanıyorum o da etki etmiyor artık önereceğiniz bişey var mı
KurabiyeninAnnesi123 Kalbent süt canım 9 ay onunla geçirdim kızımda eşim kutu kutu aliyordu hemen kesiyordu
Betul-97 Kalbent Gaviscon aç karnına 3 kaşık iç demişti doktorum baya rahatladım ondan sonra ama ben 25 haftalık hamileyim sorun olur mu bilemem
perihankrkya Kalbent ilk gebeliğimde 4ay mide yanmasi çektim ve son aylar hic yanmam olmadi simdiki gebeliğimde 14+4um mide yanmam devam gaviscon iciyorum renie duo kullandim fayda etmedi cok zor ins cabuk geçer bende bulantida eslik ediyor 🥹
Kalbent KurabiyeninAnnesi123 vallahi fayda etmiyor sogukta içiyorum ılık da içiyorum bana mısın demiyor
Kalbent Betul-97 şişeyi kafama çekip öyle içiyorum ilk gebeligimde iyiydi ama bunda artık etki etmiyor
KurabiyeninAnnesi123 Kalbent doktoruna danış o zaman canım çekilmez o mide yanmasna iyi gelen birsey verir