Necla_ korkmayın kötü birşey değil şöyle yek böbrek olacaklar sadece bende çok üzülmüştüm korkmuştum ama şuna 6 ayda 1 doktor kontrolüne gidiyoruz böbrek küçülmeye başlamış zamanla yok olacak diyor doktorumuz. Sadece tek böbrekli oldukları için daha dikkatli olacaklar hayatları boyunca