Cigdemm000 Merhaba kızlar Temmuz 2023 düşük yaptım eşimde ve bende hiçbir sorun olmamasına rağmen hamile kalamamaktayım. Benim gibi böyle birşey yaşayan varmı deneyimlerinizi paylaşırmısınız. Ve nekadar sürede hamile kaldınız düşükten sonra
Yelizkahramn Cigdemm000 maalesef aynı zamanda benimde bir kaybım oldu. Ocak ayına kadar bizimde olmamıştı doktor desteği ile femara + çatlatma iğnesiyle güzel haberi aldık Şuan 15 haftalık olduk
Bir_nazenin01 Merhaba size mutlaka hayıt tohumu öneririm ve her ilişki de hep bebek olacak psikolojisine girmemek gerekiyor Rabbim kucağımızı doldursun inşeALLAH🌸