Mrkpcioglu canım dikişin çok olmadığı sürece bence korkutucu değil ya ben normalde kendime iğne bile yaptıramam dikişten felanda çok korkardım Zaten atarken uyuşturuyo hissetmiyosun sonrasında da sadece rahat oturamıyosun çok hafif bi acısı oluyo arada o kadar kesinlikle normal doğum mükemmel bişey sadece sancıları çekmek zor sonrası mis 😊