Merhaba 33. Haftaya giren bir hamile olarak sana naçizane tavsiyelerde bulunmak isterim. Normalde pek yorum yapmam gönderilere fakat mide bulantısı 6.ayda bitmiş bir gebe olarak tecrübelerimi aktarmak istedim. Bir kere yemek yiyemiyorum diye endişelenme bebeğe her türlü vitamin gidiyor senin depolarından ne yiyebiliyorsan onu ye. Ben ev yapımı yoğurt yiyordum içine ekmek doğruyordum. Muz ve elmada iyi geliyordu. Akşamları da ayran çorbası yapıyordum çorbamı içiyordum. Yani daha 2 aydır herşeyi giyebiliyorum fakat bebeğim gayet sağlıklı ve haftasına göre uyumlu gelişti. (Tuzlu çubuk krakerle mide bulantını bastırdıktan sonra sana ne iyi geliyor deneye deneye bulabilirsin) geçecek merak etme 🙏🏻😊