eliff1126 3-4 gün olmasının yanında her tuvalete gidişinizde ishaliniz oluyorsa vücudunuzda su, iyot kaybı vs durumlarına da yol açabilir (endişelendirmek istemem, tamamen kişisel görüşüm:) ) İshali sonlandıracak şeyler yemenize rağmen de geçmemişse bence acile gidin kontrolünüzü beklemeden♥️