12_annee evet o yapıştırma olayını da anlamadım bant yapıştırıyorlarmış o dikiş oluyomuş 3 gün sonra çıkarıyormuşsun galiba arkadaşa o tutarmı dedim evet tutuyor dedi ama nasıl iz oluyo onu anlamadım neşter izi mi o çok yabancı olduğum konular bir kere ameliyat oldum öyle yapıştırma filan değildi ameliyat kesimin iki ucunda da düğüm vardı ipleri içe saklamışlar nasıl yaptırlarsa hiç iz yok bende ama bacağımda küçük bir operasyon var onda dikiş atılmadı ama sizin dediğiniz gibi genişçe bi bant yapıştırmışlardı etim ayrılmıştı o bant 14 gün durdu 15. Gün hastanede çıkardılar bacağımdaki iz duruyor biraz ufaldı ama dahada geçmez kesi filan yapılmadı bacağıma sadece düştüm ikiye ayrıldı temizlediler içindeki dikenleri filan bantla yapıştırıp yolladılar 13 sene geçti üzerinden