Kızlar 33+2 yim.. Göbeğim ağrıyor normalde erken doğum riskim var yani kasık bel bacak ağrısı yanı sıra bugün göbeğimde ağrıyla uyandım.. elleyince ağrıyor birde yürüyünce.. bu haftalarda aynı ağrısı olan varmıydı? Birde bebeğim kasıklarımda değil.. yukarda dönmemiş olabilirmi?