Asdfgh_jkl kesinlikle. Bende özel tskipliyim doğumum da inşallah özelde olacak ama ben doğum anında kordon bağlatıcam bağlatmasaydım spiral taktıracaktım devlette. Hiç gerek yok aynı spirale para verip taktırmaya. İlk gebeliğimde özel takipliydi fakat spiral doğumdan sonra devlette taktırdım hiçbir ücret vermeden