Kdrbsr hayırlı olsun canım var. Genelde ilk 10 dakikada çıkarsa var diyorlar.ama ben kızımı öğrendiğimde hiç çizgi çıkmamıştı. Kenara koyup testi mutfağı temizledim. Bir saat geçmiştir bi baktım silik çizgi gözüküyor. Hamile olduğumu hissetmiştim zaten. Kan testi vedim. Şuan kızım 3.5yaşında🥰