Hanife94 ben aynı şeyleri 34. Haftamda yaşadım grip olmuştum çok öksürüyordum, öksürük erken doğuma sebep olabiliyormuş bu haftalarda ve nst ye girdiğimde sizin gibi yüksek sancılarım çıktı ama ben hiç hissetmiyordum. İki gece yatış verdi doktorum 5 6 serum takıldı nidicard içtim belli saat aralıklarla. İki tane ciğer geliştirici iğne yapıldı. İki günde sancım düştü ve taburcu oldum. İlaclari bıraktım, 3 gün sonra tekrar nst ye gel dedi, onda da sancım normal çıktı. Yine 3 gün sonra gel dedi veee sancı yine yukseldi açıklık kontrolü yaptı yoktu bir şey ama bebeğin kafası çok asagida dedi sürekli yat dinlen merdiven çıkma vs dedi. Eve geldim ve saat 6 gibi kasılmalarım arttı karnım semsert ağrıdan kıvranıyorum bir saat öyle yattım sonra kan geldi ve acil hastaneye gittim doktoruma haber verdim oda geldi ve doğum başlamış acil sezaryena alındım çok şükür sağlıkla kucağıma aldım bebeğimi🥰 hastane çantam bile hazır değildi. Annemler apar topar ben ameliyattayken eve gidip çantayı doldurdular getirdiler.