Ben de yaptırmayı düşünüyordum ama vazgeçtim. Bi yakınımın yaptırdığından yedim yakın zamanda. Leş gibiydi çikolatasının tadı.
İyi kalite çikolata kullanıyoruz deseler de kötü çıkıyor sanırım geneli. Kendim baktım internetten, iyi markaların zaten düz madleni epey pahalı. Onlardan alıp süsleyip o paralara satmaları mümkün değil.