seyma2609 Hanımlar merhaba medstar topcularda mustafa sağlam hoca takipliyim. Çok çok da memnunum doktorumdan. Sadece doğumla ilgili merak ediyorum hastane neler veriyor çantaya neler koyalım sormak istedim. Yakın zamanda burada doğum yapan var mı acaba
Kahverengi seyma2609 ben yıldız şubesinde geçen hafta doğum yaptım iki şubedede bildiğim kadarıyla aynı doğumdan sonra odaya lohusa şerbeti geliyor bide anne babaya özel akşam yemeği veya kahvaltı seçe biliyorsunuz onun dışında çıkış sırasında tulum seti verdiler.
Selbi777 Bu uygulamada Antalya anneleri çok az anladığım kadarıyla. Tavsiyem hastanedeki danışma bölümünden öğrenmeniz. Ben öyle yaptım.
seyma2609 Mrvrntsv fiyatını hiç bilmiyorum benim sigortam doğumu kapsıyor o yüzden sormadım ama en son 18 bin gibi bir fiyat duymuştum sanırım canım
Linamira seyma2609 merhaba hangi doktorda doğum yaptınız acaba epitural uyguladı mı doktor isteğe göre
Mavimtrak Şubatta doğum yaptım. Doğumdan sonra lohusa şerbeti ve sabah anne babaya kahvaltı geldi başkada bir şey yok ve doğum 24bin epidural 5 bin. 29 la çıkış yaptım
Selbi777 Mavimtrak bana Anadolu da 26 bin normal ve sezaryen dediler , epidural istersem +9bin. Sezaryeni anestezisiz nasıl yapıyorlar acaba yoksa ben mi yanlış anladım 😃
mickey Mavimtrak Bazı özeller de şöyle bir sistem varmış; mesai saatleri dışına denk gelirse doğum ve eğer doktor yaptırsın istiyorsan şu fiyat ebe yaptırsın diyorsan şu fiyat diye bir şey. Burada uygulamada okumuştum. Metstarda da varmıydı böyle bir uygulama
Yaseminurbil Selbi777 Merhaba. Epidural demek normal doğum sancısı çekerken belinize bir katatrel takip oradan ağrı kesici veriyolar. Normal doğum olana karar. Buna prenses doğumda deniyor. Ancak sezeryan doğumda belden aşağıya uyuşturma işlemi spinal anestezi ile olmakta. Bu nedenle epidural için ayrı ücret talep ediyorlar. Normal doğum sürecinde ağrıya dayanamayan kişilerin isteğine göre takılır.
Gamze0707 Kızlar memorialda doğum yapacak olan var mı fiyatlar nasıl bu arada grubumuz var gelmek isterseniz in s tada antalya anneleri _
07sym07 Bende medstar topçular Hastahanesi nilsem Eraslan gidiyorum çok memnunum doktorumdan 21+4 haftalık gebeyim yarın yani bugün öğlen detaylı ya gidicem çok stresliyim niyeyse
Gamze0707 07sym07 bende nilsem hanıma gidiyodum çok tatlı biri ama hem muayene süresi hemde muayene ücreti için doktor değiştirdim şimdi özel kliniği olan ilk kızımın doktoruna gidiyorum antalya anneleri _ ordan yazabilirsiniz
mickey 07sym07 Ben topçulara detaylı ultrason var mı diye sorduğumda, danışmadaki kız bizde detaylı yok demişti. Siz orada mı yaptıracaksınız? Yok diye araştırmaya gidicem bende mecbur
07sym07 mickey hayır hastanede yokmuş cem sahnan diye perintolog var Dr önerdi oraya gidicem bugün inşallah
mickey Serife3304 Benimde döngüm her çarşamba ve bizde 20 ye giriyoruz🫠 Eğer sizde metstarda doğum yapacaksanız denk gelebiliriz ☺️