parsanasi Merhaba bebek belki doğum kanalına inmiş olabilir benimde öyle alt karnımda kasıklarımda ara ara bıçak saplar gibi ağrılarım oluyor mesaneye de baskı uyguluyor o zaman da bıçak saplanmış gibi oluyor kontrole gittiğimde bebek doğum kanalına inmiş oyüzden öyle oluyormuş