gunesinannesi__ Merhaba kızlar temmuzda doğumum olacak kimisi kesinlikle gümüş kapak al diyor, kimisi silikon göğüs koruyucu yeterli diyor, kimisi krem diyor kimisi de hiçbirine gerek yok zeytinyağı sür diyor tecrubeli annelerden cevap bekliyorum 🌸
metemom_ gunesinannesi__ bende şundan almayı düşünüyorum gümüş kapağa göre daha uygun ve sağlıklı deniyor
Reina gunesinannesi__ vala kesinlikle onu al başka hiçbirşey alma. Ne krem ne yağ etki etmemişti bende
Mervenr00 gunesinannesi__ ben çoğu kişiden gümüş kapak duydum ilk gebeliğimde göğüslerim o kadar kötü olmuştu ki napacagimi şaşırmıştım hasaneye gitmiştim doktor gümüş kapak önermişti tedavi etme özelliği varmış. Hatta eski zamanlarda yanıklara yaralara gümüş kullanırlarmis çok iyi gelirmiş Allah izin verirse 2 3 hafta sonra takmaya baslicam doğumdan önce takılmasını öneriyorlar günde bi kaç saat takmayı düşünüyorum
ZeynepDuru17 gunesinannesi__ zeytinyağı sür yeter ya üçüncü gebeliğim hiç bişey almadım gerek bile duyulmadı masraf yapmaya gerek yok die düşünüyorum ama alan alır tabi kremde olur doktora yazdır sür