Beyzaanr Benimde 2 si canim test yapmayo falan dusunmuyorum gecersem bakarim 3 kez catlatma ignesi denedim malesef olmadi
Merve-metin MelodyFairy evet canım ovülasyon testi yapıyorum bugün 20.gün düne kadar yumurtlama yoktu bugün eve geçince bi daha yapacam inşallah yumurtlama olur ama akıntı filan da yok bilmiyorum artık moralim bozuluyor geçen ayda yumurtlama görmedim hayırlısı artık
Violetaa Benim 31 di bat . Silik çizgi çıkıyor ama kesin değil çok çok silik cuma Bidaha yapıcam bakalım