_ummu_han Kızlar merhaba ilk doğumum sezeryan olduğu için Bu doğumum da sezeryan olucak 1 haftam kaldı 38 de alırım demişti doktorum ama daha gün vermedi yarın gidicem sizde durumlar nasıl kaç haftalık oldunuz var mı aynı olanlar 🥰🥰
Arenn1 _ummu_han 37+2 olduk.Gecen hafta kan idrar EKG vermistim.bugun anestezi doktoru baktı.kendi dokturdumda 26 nisana gün verdi.yatis işlemlerini hallettim.37+4 sezeryan olacam.2.Gebeligim bu arada
Masal77_ _ummu_han 37+4 um şuan pazartesi gel gün vereyim anestezi doktoruyla görüş kan vs verilecek dedi bakalım 39 da alır büyük ihtimalle 🤩