Oğlum erken doğdu 33+4. Yarın 25. günü olacak küvezde. 10 gündür aktif şekilde günde 5 kere gidip emzirmeye çalışıyorum emme refleksi hiç yoktu. 2 gündür yavaş yavaş emmeye başladı. Çok zor bir süreç sabır gerektiren bir süreç. Bazen gücümün tükendiğini hissediyorum, çok yorulduğumu hissediyorum ama bebeklerimiz için güçlü olmamız lazım hissediyorlar çünkü. Rabbim yardımcımız olsun, inşallah tez vakitte kucaklarımıza alırız.