2 gündür yatiyo karnım agriyo diyo bsy yemiyo kusuyo yediginide dün götürdüm cinko bide vitamin yazmış iburqmin de yazdılar ateşi düşmüyor az duş aldiryorum braz sinra yine cikiyo sürekli uyuyo çok üzülüyorum gece 2 de götürdük serum takıldı kusma braz engellendi ama yine yatiyo yemiyo ateşi yüksek ne yapacağımı şaşırdım bi akıl verin ne olur