Guli007 Merhaba kızlar…sizce lansinoh biberon cammi yoksa Pp biberonmu iyi??? hoşgeldin bebek kampaniyasi almak istiyorum çok iyi fiyat ama kara veremiyorum cammi olsa Pp mi?!
eceyc314 Guli007 bu setten alacaktım ama son anda karar değiştirip cam aldım. 6 aydan sonrada tekli plastik olandan alırım diye düşünüyorum. Oğlumda avent cam almıştım bir kaç kere düşürdüm kırılmadı öyle. Plastikte yeni doğan için gönlüm el vermedi🤷🏻♀️
E_Duha Guli007 bende merak ediyorum ilk alşverişim olcak biberon için avent bakmıstm ama kararsızım cam mı yoksa böyle set mi
Minkkelebekk camın kırılma ihtimali yüksek cam olarak tek biberon tercih edicem lansinoh setini plastik olarak aldım