Yunel küvöze kilo için girmez 2,5-4 arası zaten normal kabul ediyor , plesanta yaşlanmaya başlamış olabilir , sezaryan ise Dr doğumu planlayabilir, 2670 gr 37+4 doğdu bebeğim kimsede gelişim geri demedi… minicik ama yan yatıştan sırt üstü dönüyor başını tam sağ sol yapıyor yani herşey kilo değil çokta güzel toparlıyor kilo olarak maşallah, kızımda öyle 2760 doğdu 38+2 de çokta Tombik oldu sonra , sağlıklı doğsun doğum kilosuna üzülmeyin..