mombarbie_ Nergislyssa normal kanamaniz su gelisiniz ve sanciniz olmadığı sürece bir problem olmaz bunlar olursa kesinlikle gidin
Temmuzmucizesi26 Nergislyssa normal 37 38 den sonra hafta da 2 kere gidiyorsunuz hatta. Ben şu an öyleyim
mineoksuz11 Normal son aylarda 2 haftada bir çağırıp nst istiyorlar bende 30 haftalığım 2 haftaya düşürdü doktor kontrollerimi
mineoksuz11 Nergislyssa bende hani 34 ten sonra falan 2 haftaya düşürür demiştim ilk hamileliğimde öyle olmuştu ama şekerim sınırda çıktı diyet yapıyorum sanırım o yüzden erken düşürdü böyle iyi de oldu benim için
Mommelike Nergislyssa 32de nst çektiöi size bende 31de gitmiş olucam randevuda ama 1 hafta daha mı bekleseydim acaba normalde bende ayda 1 gidiyordum 26. Haftada baktı en son
mombarbie_ Nergislyssa her bebeğin gelişimi kendine özgü aile genetigine bağlı şekilde ilerler doktorunuz normal dediyse normaldir bence güzel gelişimi
Boncukk123 Nergislyssa çok şükür canım hersey normal olunca o şekilde ileri tahire atıyorlar normal de bir sorun varsa hafta da bir ya da haftanı doldurduysan hafta da 3 gün çağrılanı biliyorum 🌸
Fatmadiebiri İki hafta sonra 38 hafta doğum haftasına giriyonuz zaten benimki her hafta çağırıyordu kontrole son ayda