ela-arikaN-13-07 Sürekli uzanıyorum acaba doğum ne olck normal mi sezaryen mi 🤔 ee tekte çıkamıyorum eşim çalışmaktan Ewe gelince yorgun 😪
ygmrerdm ela-arikaN-13-07 bol bol oturmayin evin içinde kendinize işler bulun eğer sisersen normal doğum yapamazsin hem hareket doğumu kolaylastirir
Esrackc ela-arikaN-13-07 dışarı çıkamıyorsanız evde hareket edin. Bir riskiniz yoksa hareketsizlik iyi bişey değil.
ela-arikaN-13-07 kahvesever__ ya ben Antalya Kaş’ta yım ve etrafta köpek war severim ana korkuyorum saldırır diye
Neferut ela-arikaN-13-07 valla bu ben. Yürüyüş yapamıyorum evimin olduğu yer yeni yerleşim bölgesi her yerde köpek var balkondan görünce bile korkuyorum eşim olmadan dışarı çıkamıyorum malesef 😅 ben de mersindeyim bu arada yakınmışız 🌺
ela-arikaN-13-07 kahvesever__ alsında köpek bakmak için aldık arkadaştan araba çarptı öldü 😞😞😞 bidaha böyle olur diye almak istemedim çok üzüldüm
ela-arikaN-13-07 ygmrerdm evet bende onun için ewde yapıyorum iş ama iş bitince çok uzanıyorum bu sefer neyse akşam eşimle çıkmaya başlıyım ne yapim
ela-arikaN-13-07 Neferut evet yakın Mersin arkadaşım war ama gelemedim bir türlü kuaför kendisi belki tanırsın Gamze güzellik salonu
ygmrerdm ela-arikaN-13-07 yarım saat bile olsa eşinle sokakta veya sahilde yürüyüş yap yoksa son haftalari perişan olursun ne kadar hareketleri olursan senin için o kadar iyi