Aynurbdeniz Kızlar bebeğimin ilk kan alımında tiroid değeri yüksek çıkmış tekrardan götürmedim hastaneye sizce sorun olur mu yada sizde böyle bir durum var mı bende de tiroid var acaba benden ona mı geçmiş bilmiyorum bir bilginiz var mı
Bebegim3444 Aynurbdeniz mutlaka götürün bebeklerde tiroid önemli. Benmki kuwezde iken düşük çıkmıştı tedavi uyguladılar onun için geç aldım bebeği kuwezde. Benimde hep tahlillerime bakti normal dedi.