Yaklaşık 2 haftadır sağ tarafımda ağrı var. Doktorum bir şey görmedi rahmim sağ tarafa dogru büyüyormuş ondan olabilir dedi. hastanede çalıştığım için çalıştığın hastanede ultrason doktoru bi baksın dedi bir şey çıkmadı. Bazen yürüyemeyecek kadar ağrı oluyor, batmalar yaşıyorum sağ tarafımda kasığımın alt tarafına denk geliyor batma olan yer. Yaşayan var mı?