Halin Kızlar 37+0 haftalığım. Aşağıya doğru bi sızı sancı giriyor ara ara. Bebekte çok hareketli ve sertleşiyor. Ne yapmalıyım?
zeynepsg Halin ben de 37+0 ve ilk defa bugün bana da oldu ama 2-3 saat aralığında olduğu için sıkıntı yapmadım ç. Doktor 5-10 dk düşerse doğum başlıyor demişti
zeynepsg kahvesever__ yok düzenli değil ama bugün kahverengi mukoza gibi bi akıntı geldi sancım da çok yok yine de bi acile gidip gözüksem mi diyorum saat de geçti çünkü