Valla ben hep söylüyorum bizim hastane bize bebegi bilerek gec verdi başka açıklması yok şimdi yorumlra bakıyorum gercekten nasıl yapa biliyolar nasıl vicdandır anlamıyorum para için benim kızım 1970 doğdu 33 gün tutular sadece ilk 10 gün fanusda 10 günden sonrada normal kilo alsın vericez dediler hiç bir sorunu yoktu en son gittiğimde artık isyan ettim yani verin diye 2600 taburcu ettiler ve ben o 33 gün nasıl gecti bir Allah biliyor hastanede trg özel hastaneydi kendi doğum yaptıgım hastanede yoğunbakım yetersizdi diye oraya sevk etmişlerdi